3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A JLL közreműködésével a Közép-Kelet Európai régióban, Magyarországon is terjeszkedik üzlethálózatával a svájci csokoládék gyártója és a prémium szegmens vezető szereplője, a Lindt & Sprüngli. A tervek szerint Budapest belvárosában várhatóan mintegy 100-150 négyzetméternyi területen nyitnak üzletet.

A csokinagyhatalom országából, Svácból származó, prémium minőségű Lindt csokoládé népszerűsége az 1800-as évek óta töretlenül ível felfelé és hamarosan végre hazánkban is megnyitja első, saját üzemeltetésű üzletét. A Lindt regionális stratégiájának része a márka magyarországi jelenlétének fejlesztése, így következő lépésként a budapesti üzletnyitás mellett döntöttek a regionális döntéshozók.

Így fest a Lindt márkaboltja a hongkongi reptéren. Hasonló lehet  majd a budapesti üzlet is.
Így fest a Lindt márkaboltja a hongkongi reptéren. Hasonló lehet majd a budapesti üzlet is.


A világszerte több mint 400 üzlettel rendelkező megbízó a kiskereskedelmi egység elhelyezkedésétől függően három üzletkoncepcióval dolgozik: Outlet, Boutique vagy Café. Budapest belvárosi lokációján az utóbbi két üzlettípus közül kerül majd kiválasztásra a megfelelő üzletforma. A koncepciók közül érdemes kiemelni a Boutique üzletformát, amiből ugyan a legkevesebb üzletet nyitották eddig, mégis a legdinamikusabban növekvő bolttípus.

Több okból is indokolt a Lindt magyaroszági terjeszkedése, egyrészt a budapesti prémium csokoládék piacán még mindig kevés a versenytárs, másrészt a fogyasztói bizalom, a folyamatosan növekvő életszínvonal és a turizmusból származó forgalom azt is jelenti, hogy Budapest felnőtt a prémium márkák piacához. A Lindt magyarországi értékesítési igazgatója, Balogh Máté elmondta, hogy „a döntés az expanziós startégia része, és szerencsére a válság óta a prémium szolgáltatások és termékek ismét visszanyerték pozíciójukat a Közép-Kelet Európai régióban. Az időzítés nem is lehetne ennél ideálisabb az üzletnyitásra, és reményeink szerint rövid időn belül sort tudunk keríteni rá a JLL tanácsadóinak segítségével.”



Sréter Éva, a JLL kiskereskedelmi részlegének vezetője hozzátette: „Nagy örömmel vállaltuk el a Lindt képviseletét, hiszen mindig kivételes feladat részt venni egy teljesen újonnan piacra lépő világmárka bevezetésében. Bérlőképviseleti munkánkat segíti, hogy a Lindt köztudottan állandó, magas kategóriát képvisel, ezért egy megbízható berlőjelöltnek számít hosszútávon, pont amilyet az ingatlantulajdonosok keresnek. Bízom benne, hogy piaci ismeretünket és kapcsolatrendszerünket használva már év végére elérhető lesz a Lindt teljes választéka egy, a Lindt által megálmodott, és a JLL által közvetített exkluzív, belvárosi üzletben.” A JLL tanácsadója szerint „a jelenlegi piaci környezetet figyelembe véve pozitív fejlődési lehetőségeket tartogat a hazai kiskereskedelmi piac a megbízónk számára, ezért több bolt nyitása is követheti az első sikeres bevezetését.”

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!