Az összevonás csökkenti a költségeket, javítja a vállalati működés és az ügyfélkiszolgálás hatékonyságát, új szolgáltatások bevezetését teszi lehetővé - indokolták a bejelentést. Hozzátették, hogy a Digi hosszú távon is fejlődésképes akar maradni, és az erőforrások észszerű kezelése egyre fontosabb lesz. A társaság továbbra is biztosítja a stabil munkakörnyezetet, ügyfeleiknek pedig egyszerűbb ügyintézést ígérnek.
A közlemény szerint a megszűnő cégek tevékenységét az anyavállalat mint jogutódként átveszi. A stratégiai átalakítás a szolgáltatásokat nem érinti, így sem a számlabefizetés, sem az ügyfélszolgálat elérhetőségei nem módosulnak. A tudnivalókról az ügyfeleket novemberben értesítik.
Az 1998-ban alakult Digi csaknem 1,1 millió előfizetővel az internet és televíziós műsorszolgáltatási piac második legnagyobb szereplője Magyarországon. Leányvállalataival együtt a társaság januárban került a 4iG csoport kizárólagos tulajdonába.