2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Blue Bottle kávézólánc elsődleges piaca az USA és Japán, de a Nestlé általános, kávés terjeszkedése miatt hamarosan mi is kaphatunk a feketéjükből.

Európába hozhatja a Blue Bottle nevű kávébrandjét a Nestlé, írja a Financial Times. A lapnak Marco Settembri, a vállalat Európáért, Közel-Keletért és Észak-Afrikáért felelős vezetője nyilatkozott a cég jövőbeli kávéstratégiájáról, aki kizárta, hogy Nespresso-láncot indítanának Európában, a Blue Bottle-lel kapcsolatban viszont azt mondta, az működhetne a régióban.

fotó: Blue Bottle Coffee
fotó: Blue Bottle Coffee

A Blue Bottle a Nestlé magas minőségű kávékat gyártó brandje, mely kávézóláncba a vállalat 2017-ben vásárolta be magát. Az élelmiszeripari mammut 68 százalékát birtokolja a hipszterkávézónak, melyre a becslések szerint 700 millió dollárért tett szert.

"A Blue Bottle egy hiperprémium fogalom az ilyesféle termékek piacán, és Európában is működhetne", mondta Settembri, hozzátéve, hogy a brand elsődleges piaca az USA és Japán.

A Nestlé globális, kávés nyomulása idén lépett új szintre, amikor a vállalat 7,2 milliárd dolláros üzletet kötött a Starbucks-szal, melynek értelmében a svájci cég a boltban árulhatja az amerikai kávéóriás termékeit, valamint a jövő évtől a Starbucks kávéját fogja használni a Nespresso- és Dolce Gusto-kávégépes kapszuláiban.

A Nestlé ezen túl most nyitotta meg első Starbucks kávézóját Olaszországban, a milánói Postapalotában - a Blue Bottle-ről is ennek kapcsán beszélt Settembri. Az egyik legnagyobb kávéfogyasztó országban kockázatosnak tűnik új kávézóláncot indítani, ráadásul olyat, amely tejjel, fagylalttal és szirupokkal felturbózott kávé-édességeivel vált világszerte ismertté, miközben az olaszok hagyományosan espressót fogyasztanak. De Settembri biztos abban, hogy sikerre viszik a Starbucksot a kiscsészés kávék országában is, mert szerinte a milleniális olaszok már máshogy fogyasztják a feketét, mint a 10-20 évvel ezelőtti generáció.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!