3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Egy logó a vizuális kommunikáció, a design egyik központi eleme, de ami a vállalkozások számára ennél is fontosabb, az üzleti célok elérését szolgálja, sokat elmond a cégről és a hozzá kapcsolódó márkáról, tulajdonképpen a cég arca. 

A vállalkozásoddal a nevén vagy a logóján keresztül kapcsolódnak a potenciális vevők legelőször, így az első benyomás miatt egyáltalán nem mindegy, hogyan néz ki. A céglogó ott van mindenen, ami a céggel kapcsolatos: a termékeken, az e-mailekben, a weboldalon, az iroda bejáratánál. 

Miért van szükség logóra?

A legtöbb cég alkalmaz logókat, a legismertebbekre elég csak ránézni és már tudod is kötni egy termékhez, egy színhez, egy érzéshez, egy hangulathoz vagy bármihez, ami beazonosítja a céget. Az Ideastyle logótervezési szolgáltatása komplex folyamatot ölel fel az előzetes brainstormingtól a többszöri egyeztetésen, a koncepciók összehangolásán át a megvalósításig. 

A logó mint szimbólum szervesen összekapcsolódik egy cég nevével, termékeivel, szolgáltatásaival, üzenetet közvetít egyszerű, vizuális módon. Amikor egy logó beteljesíti küldetését, akkor már önmagában is él, kifejezi azt az értéket, amit a cég kapott általa, már nem keressük a jelentését, de mégis tisztában vagyunk vele.

Egy logó nemzeteken átívelő modern szimbólum, amely szavak nélkül is működőképes. 

A logótervezés fontossága

Az ötletek vizuális leképezésével születik meg a logó, és része lesz a webdesignnak, vállalati arculatnak. Emiatt is igen lényeges, hogy megfeleljen a célközönségnek, kifejezze azt az értéket, amelyet a termékek, szolgáltatások jelentenek. 

Egy logónak minden felületen, környezetben, minden méretben, szöveggel vagy anélkül is tökéletesen kell működnie. Legyen professzionális hatású, és általában mutassa meg, hogy mivel foglalkozik a vállalkozás. Persze ez alól vannak kivételek, elég, ha csak a cégóriásokra gondolsz, akiknek a sikeres logói már külön életet élnek: mert ugyan nem utal termékre, de mindenki tudja a pipáról, hogy melyik cégre gondoljon, vagy arról a bizonyos almáról is.

Milyen logók léteznek, melyik a jó választás?

A logónak stílust és minőséget kell képviselnie. Egyes logók cégneveket, betűszavakat használnak, míg mások márkajeleket vagy szimbólumokat, absztrakt képeket, esetleg ezek kombinációját. Nincs jó vagy rossz megoldás, egyéni elképzeléseid szabják meg, milyen lesz a végső logó. 

Egy jó logó

  • megjegyezhető
  • felismerhető
  • egyedi és különböző
  • egyszerű
  • figyelemfelkeltő
  • üzenetet hordoz
  • időtálló

Trendek, technikai újítások jönnek és mennek, egyesek erőteljesebben hatnak, sokan követik őket, de akár a cég vagy termék-/szolgáltatáspaletta bővülése is szükségessé teheti a logó megújítását. A felismerhetőség érdekében célszerű megtartani az alaphangulatát.

Hatásaik miatt a betűtípusoknak, színeknek is lényeges szerep jut egy logó megformálásában. Ahhoz, hogy igazán jó és ütős logót alkoss, ki kell lépni a komfortzónából, hiszen a különbözőség, megkülönböztethetőség alapvető elvárás egy logóval szemben.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!