3p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Ma az Instagram az egyik legnépszerűbb social media felület, amelynek érdemes minden lehetőségét kihasználni. Így a story funkciót, amit ha még nem használsz vagy nem aknázod ki a benne rejlő potenciált, akkor azonnal kezdj hozzá! 

Storyzni jó, storyzni eredményes

Szinte külön felületnek és online marketing eszköznek tekinthető az Instagram Story. A saját kutatásuk szerint közel 400 millió felhasználó pörgeti naponta, és a legsikeresebb storyk egyharmada márkától származik, nem mellesleg minden 5. privát megkeresést generál. 

A storyk által nagyobb márkaismertségre lehet szert tenni, közvetlenebb kapcsolatot kiépíteni a közönséggel, hiszen itt lazább, könnyedebb formában mesélhetünk magunkról, a vállalkozásunkról, amellyel egy felmelegített közösséget alakíthatunk ki értékesítés szempontjából. 

Jobban megismernek, nagyobb lesz az elköteleződés. A storyk akár spontán is megszülethetnek, így emberközelibbé válunk, mindemellett pedig az Instagram algoritmusa többször fogja megjeleníteni és előrébb sorolni a bejegyzésünket. Sőt, a weboldal forgalmát is növelhetjük hivatkozás elhelyezésével.

Milyen a jó story? 

A spontaneitás jó dolog, de sose menjen a minőség rovására! A történeteknél a formátumra mindenképp figyeljünk, a 9:16 arányú állóképek, elrendezés az optimális, valamint hasznos tipp a kevesebb több elve. Ne legyen semmitmondó csak azért, mert kell! 

Legyen letisztult, átlátható és egyértelmű! A legjobb, ha a márka arculatát követik a storyk, avagy történetek. Önazonos színek, betűtípusok és az egész dizájn legyen megkülönböztethető, az egyedi megjelenés által könnyen felismerhető a követőknek. 

Az Instagram alapvetően egy képmegosztó felület, így a feltöltött kép minősége a storyban is nagy hangsúlyt kap. Ajánlott ezért nem az alkalmazásban, hanem a telefon sokkal jobb minőségű kamerájával készíteni a felvételt, majd szerkeszteni és posztolni. Posztolásnál pedig a helyszínmegjelölés, a hashtagek és az aktivitást növelő matricák használata szinte kötelező.

“...mégis miről posztoljak?” 

Instagram témában a Follow Marketing egy kifejezetten tapasztalt csapat, akik már 2017 óta kiemelten foglalkoznak ezzel a platformmal, így a social media könyv tippjei remek kapaszkodókat adnak, hogy valós eredményeket érhessünk el és hatékony online marketing eszközként tekintsünk rá. 

Amikor a technikai részével úgy érezzük, elboldogulunk, akkor sokszor jön a nagy kérdés, “mégis miről posztoljak, miről storyzzak”? Ilyen alkalomkor jusson eszedbe, hogy kíváncsiak a követők a te történetedre, a kulisszák mögötti történésekre, ha új termékek érkeznek, vagy szívesen osztják meg a saját véleményüket is! 

A történetek körülvesznek minket. Könnyen feldolgozhatunk szinte bármilyen gondolatot, élményt, és egy nyeremény vagy egy kizárólagosan a storyban elérhető kedvezmény rendkívüli mértékben segítheti a story felületen való kommunikációdat! Storyzásra fel! 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!