1p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Sosem jó jel, ha cégek elkezdenek kevesebbet reklámozni.

Az amerikai reklámpiac növekedése májusig jelentősen lelassult, és a jelek szerint a második negyedév lehet a leggyengébb teljesítményű időszak a 2023 tavaszán véget ért hirdetési recesszió óta – derül ki a Guideline legfrissebb előrejelzéséből, amelyet a mediapiac.com idéz. Az előre lekötött reklámhelyek – mindössze 1,8 százalékkal nőttek 2024 áprilisában és májusában az előző év azonos időszakához képest. 

A lap kiemeli: a hagyományos csatornák összességében 11 százalékos visszaesést mutattak, a helyi televíziós reklámköltések 24 százalékkal estek vissza, míg az autóipari hirdetések 9 százalékkal csökkentek. A trend különösen azért aggasztó, mert a reklámköltések alakulása gyakran a gazdasági aktivitás korai indikátoraként szolgál. A mediapiac.com megjegyzi:

a trendek a hazai piacra is hatással lehetnek.

Ahogy az Mfor korábbi összeállításából is kiderül: Magyarország az autóiparon keresztül erősen kitett a vámháború hatásainak.

 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!