Ezzel a témával kapcsolatban pedig sokakban felmerül a kérdés, hogy a vállalkozónak érdemes-e saját magának kezelni a Facebook-hirdetéseket, vagy szervezze ki ezt a feladatot egy olyan marketing ügynökség munkatársainak, mint amilyen például a Budapestmarketing ügynökség.
A mai cikkünkben megvizsgáljuk mindkét alternatíva előnyét, hogy minél jobban segíteni tudjuk az olvasóinkat a döntés meghozatalában.
Mikor érdemes kiszervezni a Facebook-hirdetések kezelését?
Elsőként talán azt említenénk meg, hogy a marketing ügynökségek szakértő munkatársai megfelelő szaktudással rendelkeznek, és behatóan ismerik a legújabb hirdetési trendeket.
Például, hogy az utóbbi időben a videós formátum egyértelműen a leghatékonyabb a hirdetést illetően, mivel relatív rövid idő alatt vizuálisan gyorsabban át lehet adni az információkat, mint egy statikus képpel.
Vagy hogy az elmúlt néhány évben a Facebook hirdetés megalkotásába is egyre inkább beszivárgott az AI, azaz Mesterséges Intelligencia. Segíthet például a kiválasztott hirdetési cél szerint beállítani a büdzsét. Így nem nekünk kell figyelni az eredményeket naponta, hanem az AI gondoskodik arról, hogy a legjobban teljesítő célzás kapja a legtöbb erőforrást.
Hatékonyság is a marketingügynökség előnyei közé tartozik
A szaktudás mellett az sem mindegy, hogy a vállalkozásunk Facebook-kampányainak milyen lesz a hatékonysága. Egy hirdetést ugyanis bárki el tud indítani általános célzásokkal és általános egyezésű kulcsszavakkal, ennek azonban nagy valószínűséggel nem lesz nagy eredménye.
A marketing ügynökség munkatársai viszont pontosan tudják, hogy milyen kampányokat és milyen célzásokat kell használni ahhoz, hogy a befektetett pénz minél hamarabb meg is térüljön.
A saját Facebook-hirdetések előnyei
Amennyiben úgy döntünk, hogy a saját kezünkbe vesszük az irányítást, és nekilátunk a hirdetéseink elindításának, akkor annak talán annyi lehet az előnye, hogy nem terheli meg annyira a büdzsét, mintha megbíznánk egy marketingügynökséget.
Ez a szituáció azonban hamar a visszájára fordulhat, ha szakértelem nélkül kezdünk bele a vállalkozásunk Facebookon történő hirdetésébe. Így véleményünk szerint érdemes inkább megbízni egy profi ügynökséget, akiknek fontos, hogy jól kell briefelni, hiszen csak mi tudjuk nekik elmondani, mire van pontosan szükségünk, mit kell tudni a termékeinkről és mik a céljaink.
A folyamatos visszajelzés is fontos
Amennyiben valamit változtatni kell a kampányon, akkor fontos, hogy folyamatosan adjunk visszajelzést az ügynökségnek. Ha elégedettek vagyunk a Facebook-hirdetés tekintetében, akkor azért, ha nem, pedig azért.