2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. nyolc nagyprojektje közül hat közúti és kettő vasúti fejlesztés.

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (NIF) az idén nettó 585 milliárd forintnyi közlekedési infrastruktúra-beruházásra készül, a nyolc legnagyobb projektből hat közúti, kettő pedig vasúti - értesült hétfői száma szerint a Világgazdaság az állami társaságtól. 

A folyamatban lévő legdrágább beruházás az M30-as autópálya Miskolc és Tornyosnémeti közötti szakasza, amelynek nettó kivitelezési költsége 183 milliárd forint. További kiemelt beruházás az M4-es autópálya Berettyóújfalu és Nagykereki közötti szakaszának második üteme, az M4-es gyorsforgalmi út M0-ás és Cegléd közötti szakaszának korszerűsítése, az M44-es út  Tiszakürt-Kondoros szakaszának megépítése, az M85-ös új szakasza Csorna II.-Sopron-kelet-Fertőrákos között, továbbá a 67-es főút Kaposvárt és Látrányt elkerülő szakaszának összeköttetése. A vasúti projektek közül a Kelenföld-Pusztaszabolcs vonalon és a Budapest-Hatvan vonalon zajlanak jelentős fejlesztések.

A NIF a lapnak azt is hangsúlyozta, hogy a munkák jellemzően 2-3 évig tartanak, és az említett költségek nem egy évre vonatkozó kiadást takarnak.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!