Egy héttel ezelőtt úgy tűnt, hogy az RTL Klub esetleg le tudja rázni a TV2-t, a hétköznapokon ugyanis minimális előnyre tett szert vetélytársával szemben. A mögöttünk hagyott hét viszont összességében ismét szoros eredményt hozott. Ez elsősorban annak köszönhető, hogy a hétköznap esti időszakban (19-23 óra között) a TV2 produkciói többnyire tudják tartani a lépést az RTL Klub műsoraival, míg az Exatlon ellen ugyanakkor 21.30-tól már nincs válasz.
Ha összehasonlítjuk az esti műsorsáv produkcióit, akkor az látható, hogy a hírműsorok között a Híradó rendre népszerűbb, de a Tények lemaradása nem tragikus. Ezt követően immár a "hivatalos" főműsoridős sávban a Fókusz is megelőzi a vetélytárs műsorait. Érdemes azonban megjegyezni, hogy a fél 8-tól műsorba kerülő TV2 sorozat, a Mintaapák összességében hozza a TV2 főműsoridős átlagát. Ezt követően a Drága örökösök rendszeresen nyeri a műsorsávját, viszont itt is elmondható az, hogy az Exatlon látótávolságon belül tud maradni.
Az esti időszakban (21.30 után) viszont fordul a kocka, és az Exatlon simán nyeri a 11 óráig tartó időszakot. A Bátrak földjének vannak fellángolásai, így a mögöttünk hagyott héten is láthattunk a kosztümös sorozattól 13 százalék feletti közönségarányt, ám a műsor teljesítménye finoman szólva sem stabil, összességében lefele húzza a csatorna számait. A késő esti sávba száműzött Barátok közt pedig jó ideje gyengén teljesít, a műsor immár a 10 százalékos közönségarányt sem tudja megközelíteni.
A fentiek miatt a hétköznapok ismét a TV2 számára alakultak összességében jobban, hétfőn ugyan még az RTL klub hozott erősebb átlagot a 18-49 éves korcsoportban 19-23 óra között, a következő négy napban viszont a TV2 megelőzte a vetélytársát. Igaz, a két nagy kereskedelmi tévé között minimális különbség alakult ki hétköznapokon, hiszen minden alkalommal 2 százalékponton belül voltak egymáshoz képest.
A hétvége első napja viszont sima eredményt hozott, hiszen az RTL Klub A mi kis falunk révén simán nyerte a szombat estét. A vígjáték sorozat mind a kereskedelmi célcsoportban, mind pedig a teljes lakosság körében a második legnézettebb műsor volt.
A hét nyertese ezúttal is a vasárnapi Álarcos énekes lett, amelynek népszerűsége töretlenül ível felfelé, a most vasárnapi adás az év második legnézettebb műsora lett, az elmúlt héten újra nyerte saját sávját és hozta az egész estét is. A 18-49 évesek körében 27 százalékos közönségaránnyal került képernyőre az ötödik adás, míg a TV2 hasonló tartalmú műsora, amikor egyszerre futottak 12,9 százalékkal teljesített. A teljes lakosságot tekintve az Álarcos énekes 1 158 414 nézőt vonzott a képernyők elé, ami 7 százalékkal magasabb, mint az ezt megelőző hét adata. Az RTL Klub adatai szerint a teljes lakosságot tekintve eddig átlagosan 1,160 millióan nézték a műsort, a kereskedelmileg fontos célcsoportban pedig átlagosan 24,2 százalékos közönségaránnyal futott. Hozzá kell tenni, hogy az RTL Klub értelemszerűen azt az idősávot veszi az összehasonlítás alapjául, amikor egyszerre fut a két műsor, ugyanakkor az Álarcos énekes sokkal rövidebb, mint a Nicsak, ki vagyok?. Amikor viszont véget ér az RTL Klubon a showműsor, akkor jelentős számú néző vált csatornát és nézi a TV2 műsorát. Így az este során az átlagos közönségarányok közötti különbség már közel sem olyan jelentős.
Az RTL Klub egyébként a siker hatására immár második hete "spórol" a szereplőkkel, hiszen eredetileg 6 résztvevő szerepelt egy-egy adásban, míg az utóbbiakban már csak kettő. Az egyelőre nem világos, hogy ezzel csak egy, esetleg több további részt tudnak majd összehozni. A TV2 műsoráról, a Nicsak, ki vagyok? kapcsán is kiderült egy elszólásból, hogy összesen 8 rész lesz, persze a TV2-től sem áll távol, hogy siker esetén megnyújtson, vagy átstrukturáljon műsorokat.
A 10. héten a 18-49-es korcsoportban főműsoridőben (19-23 óra között) ezúttal hiába nyert több estét, szám szerint négyet a TV2, heti átlagban az RTL Klub ért el magasabb közönségarányt. Az RTL Klub heti átlaga 15,5 százalék lett, míg a TV2 a képernyők előtt ülők 14,4 százalékát érte el átlagban.
A középmezőnyben a Film+ immár néhány hete a 4 százalékos szint körül tanyázik (4,1% SHR), a Cool (3,4% SHR) viszont javítani tudott, és a 3 százalékos szint fölé lendült. Javított az elmúlt hetekhez képest a Viasat3 (2,6% SHR), a Duna TV (1,3% SHR) viszont annak ellenére sem tudott előrelépni, hogy szombaton volt A Dal döntője, amely a korábbi években komoly nézőcsalogató program volt, ellenben idén totális érdektelenség mellett futott.