3p

A tégely az egyik leglényegesebb dolog, amiben döntenünk kell, ha új terméket dobunk piacra. Persze több döntést is meg kell hoznunk a termékünkkel kapcsolatban, de ez alapjában határozza meg az arculatot. Épp ezért olyan fontos, hogy milyet választunk, és hogy hogyan “díszítjük” tovább.

Kövessük-e a trendeket, ha tégelyt választunk?

Erre két jó válasz is van. Vagy kövessük a bevált mintát, vagy épphogy menjünk szembe a piaccal, ezzel is jelezve, hogy a mi termékünk különleges. Bármelyiket is válassza, meg fogja találni a célközönségét. Az emberek szeretik a jól bevált dolgokat, ugyanakkor a legtöbben mindig nyitottak az újításokra, az újdonságokra is.

Azonban egy dolgot mindenképp szem előtt kell tartania, amikor választ. Méghozzá azt, hogy a termék gördülékeny használhatóságát ne sértse, inkább elősegítse a tégelyválasztás. Gondoljon csak bele például, hogy mennyire praktikus a rúzsok elfordítós, ceruzaszerű kialakítása. Mi lenne, ha a rúzst egy befőttes üveg aljáról kellene kikanalazni?

Tégelytípusok

Azzal, hogy eldöntöttük azt, hogy belépünk egy saját termékkel pl. a kozmetikai piacra, máris bevált termékek sorával fogunk találkozni. Ami pedig mutatja az utat, feltéve, ha trendkövetők vagyunk. Ez a könnyebb út. Így meglesz, hogy a krémeknek, testápolóknak, arcápolóknak és egyéb kozmetikai termékeknek eddig milyen tégelyek váltak be.

Azonban ha a fő típus meg is van, még finomítanunk kell a választásunkon, mert számos paraméter közül kell választani. El kell például döntenünk, hogy milyen alapanyagból készült tégelyt választunk. PE, PP, SAN, akril, alumínium vagy akár üveg kivitelt is választhatunk, ezek mindegyike igen kedvelt. Továbbá el kell dönteni azt is, hogy zárófóliára szükség lesz-e. Ha mellette döntünk, akkor a termék környezetét is védjük, és magát a termék tisztaságát is tudjuk biztosítani. És még azt is meg kell határozni, hogy csavaros vagy ráütős legyen a fedele.

Ne feledkezzünk el a designról!

Persze alapból ad egyfajta designt az is, hogy milyen alakú és méretű egy tégely. Ez utóbbi persze azt is meghatározza, hogy milyen időközönként kell újra megvásárolnia a használójának a kozmetikai termékünket.

Azonban fontos döntés az is, hogy transzparens (átlátszó) lesz-e a csomagolás. Ha egy jó színt “kevertünk ki”, akkor az vonzó lehet a vásárlóink számára. Azonban egy nem túl esztétikus állagú és színű termék épphogy elrettenthet. De nem kell aggódnunk ekkor sem, ugyanis már szinte bármilyen színben rendelhetőek a tégelyek. Így könnyű dolgunk lesz akkor, ha a márkánk színeihez akarjuk illeszteni az új termékünket is.

Továbbá ott van még egy nagyon fontos designelem: a címke. Ahhoz, hogy egy termék valóban szemet gyönyörködtető köntöst kapjon, szükségünk lesz egy jó címkére. Ez kerülhet a flakonra, vagy beletehetjük az egészet egy kartondobozba. Ez utóbbival egy óriási felületet kapunk, amire azt teszünk, amit csak akarunk.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!