1p

A luxizó magyarok kedvenc márkáit forgalmazó cég növelte az árbevételét. 

A Cartier és a Van Cleef & Arpels luxusmárkák svájci anyavállalata, a Richemont 6 százalékos árbevétel-növekedést ért el a második negyedévben, 5,4 milliárd eurós forgalmat realizálva állandó árfolyamon számítva – írja hírlevelében az Equilor.

Ezeket a márkákat előszeretettel viselik a vagyonos magyarok is az elmúlt hetekben, hónapokban napvilágot látott hírek szerint. Várkonyi Andrea és Szíjjártó Péter felesége, Szíjjártó-Nagy Szilvia is rendelkezik Cartier-ékszerekkel. 

A növekedést elsősorban az ékszerdivízió hajtotta, amely 11 százalékos bővülést mutatott, miközben az óragyártásból származó bevételek 7 százalékkal csökkentek – bár ez javulást jelentett az előző negyedéves 11 százalékos visszaeséshez képest.

Az amerikai piacon kimagasló, 17 százalékos növekedést könyvelhetett el a vállalat, miközben Ázsiában stagnáltak az eladások, főként a kínai, hongkongi és makaói gyenge kereslet következtében. A Richemont részvényei 1,15 százalékot emelkedtek a tegnapi kereskedés során.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!