4p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Úgy érezzük, mindent megtettünk, meglévő eszközeinkkel felmértük a versenytársakat, akár még piaci alapú elemzéseket is végeztünk, hirdettünk, reményeink szerint gazdaságosan is gondolkodtunk, de valami miatt mégsem megy. Stagnálnak a számok, vagy cégünk mutatói akár már zuhanórepülésbe is kezdtek…

Nos, ilyenkor érdemes egy alapos átvizsgálás, hogy mégis mit rontottunk el – mert nem ringathatjuk magunkat abba a hitbe, hogy semmit. De vajon mi lehet a megoldás?

Egyedül nem megy

Ma már nagyítóval is nehezen fogunk olyan céget találni, legyen az kkv vagy nagyvállalati szektor, amely bármilyen jellegű online marketing tevékenység nélkül versenyben tudna maradni. Egy jól átgondolt, alapos, a trendekre reagáló online marketing stratégiával ugyanis még padlófogásból is vissza lehet jönni.

Itt jön képbe a fent említett auditálás, mellyel szépen, lépésről-lépésre felderíthető, hol is égett el a büdzsé.

  • Mennyire hatékonyan használtuk a keresőoptimalizálási eszközöket?
  • Weboldalunk megfelel a céljaink eléréséhez szükséges feltételeknek?
  • Hirdetési stratégiánk a célcsoportok alapos ismeretében lett kidolgozva?

És még számtalan kérdés, mely felmerül, amikor bizony nem megy jól a szekér.

Az online marketingeszközök tárházát látva kicsit a bőség zavarával küzdünk, vajon melyik terület, módszer lenne számunkra a legjobb? Mindent használjunk a sikerért, vagy szelektáljunk belőlük, de akkor mégis mi alapján?

Egy kiváló online marketing ügynökség pontosan tudja a válaszokat a feltett kérdésekre. Harcedzett stratégák, akik minden eddig megszerzett tudásukat, harctéri tapasztalatukat annak szentelik, hogy a (kisebb-nagyobb) bajba jutott cégeket visszavezessék a siker útjára. Ők a vállalat meghosszabbított keze, ami átvállalja ezeket a problémákat, hogy a cégvezetés a saját feladataira koncentrálhasson.

Nézzük is meg, melyek azok a kulcsfontosságú területek, ahol a hatékony és szakszerű segítséggel növekedést lehet elérni.

Online marketing költségek = megtérülő befektetés?

Egy online marketing ügynökség tapasztalatával kezünkbe kerülhet a Szent Grál, melynek segítségével visszatérhetünk az éllovasok közé. Ehhez látszanunk kell.

Amikor érzékeltetni szeretnénk jelenlétünket az online térben, az első és legfontosabb mérföldkő egy a céljainkkal harmonizáló weboldal létrehozása, a profi értékesítést célzó landing oldalakkal.

Egy jól kialakított webhely esszenciális tényezője lehet a sikernek. Kulcsszavak segítségével organikus forgalmat generálhatunk oldalunkra, mely így előrébb kerül a találati listán, növelve láthatóságunkat.

A gyakorlatban is működő felhasználói élmény segít minket megkülönböztetni a konkurenciától, megerősíti potenciális vevőink márkánkba, szolgáltatásunkba vetett bizalmát.

Elkerülhetetlenül be kell kalkulálnunk költségeinkbe a hirdetéseket. Ezek sokféle felületen (Google, social media oldalak stb.) futhatnak, különböző beállításokkal, igényekkel, de egy mindegyikükben közös: értünk dolgoznak.

A gyakorlatban is működő performance marketing lényege, hogy költséghatékonyan vegye fel a versenyt a többiekkel, meg is nyerje azt, ezzel megszerezve cégünknek a díjat: új vásárlókat, partnereket, ügyfeleket.

Az elemzésekre alapozott hirdetési stratégiák minden lépést tudatosan megtervezve jutnak el a célig, akár olyan extra kiegészítőkkel is hatva a célközönség értelmi és érzelmi világára, mint egy közösségi médiaposzthoz készített profi fotó vagy videó.

Az online marketing ügynökségek persze azzal is tisztában vannak, hogy nem elég egy-egy frappánsan megfogalmazott poszt, az ügyfeleinkkel való folytonos kapcsolattartást olyan hatékony eszközökkel is megfűszerezik, mint például az automatizált e-mail-marketing. Ezek célzott üzenetek feliratkozóinknak termékeinkről, szolgáltatásinkról, vagy az aktuális kedvezményekről, speciális ajánlatokról. Személyre szabott, a user (leendő vásárló) azt kapja, amire vágyik.

Nem érdemes kétségbe esni, hisz láthatjuk, hogy mindig van megoldás. Higgadtan gondoljuk át, mit szeretnénk elérni, priorizáljunk, és mérjük fel, mi az, amit már nem tudunk in-house effektíven menedzselni.

Az online marketing összetett feladatokat jelent, számos eszköz és módszer ismeretét feltételezi. Nem érdemes az eddig nem jól működő folyamatokat megpróbálni házon belül optimalizálni, hisz könnyen lehet, hogy csak rontunk a helyzeten. Mérhető eredmények, költséghatékony megoldások és hosszú távú stabilitás egy online marketing ügynökség rutinjával érhetőek el. Lengessük meg tehát a fehér zászlót, és kérjünk profi segítséget!

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!