2025. január 1-jével Dongchul Kwon vette át a Hankook magyarországi kereskedelmi irodájának, a Hankook Tire Budapest Kft.-nek a vezetését – áll a társaság lapunkhoz eljuttatott közleményében. Mint írják, az új, tapasztalt vezető elsődleges feladata a Hankook pozíciójának erősítése a magyar piacon. A tapasztalt szakember Min Sung Wont váltja, aki az európai marketing stratégiáért felel a jövőben.
Dongchul Kwon a Korea University üzleti adminisztráció szakán végzett, majd 2010-ben csatlakozott a Hankook globális értékesítési csapatához – áll gumiipari cég tájékoztatásában. Egy évvel később Indonéziába került, ahol hat évig az értékesítésben dolgozott. Később Thaiföldön folytatta karrierjét, ahol további két évig látott el hasonló feladatokat. Ezt követően a Hankook koreai központjának globális értékesítési stratégiájáért felelős csapatában dolgozott, majd négy éven át az egyiptomi iroda ügyvezető igazgatójaként tevékenykedett – ismerteti a Hankook.
Fotó: Hankook Tire
Kinevezésével Dongchul Kwon új kihívás elé néz: egy európai piac igényeire fókuszálva a disztribúció, árazás, ügyfélkapcsolatok és raktárértékesítés területén kamatoztathatja nemzetközi tapasztalatait Magyarországon.
„A Hankook az egyik piacvezető gumiabroncs márka Magyarországon, amelyet a vásárlók ráadásul hazai márkaként tartanak számon. A következő időszakban elsődleges célunk, hogy minőségi növekedést érjünk el, és fokozzuk a magas hozzáadott értéket képviselő termékeink, például a kifejezetten elektromos járművekre fejlesztett iON abroncsok értékesítését. Mindemellett aktív marketingtevékenységünkkel kívánjuk tovább építeni a Hankook prémium hazai és európai márkaimázsát”
– mondta el Dongchul Kwon, a Hankook Tire Budapest Kft. frissen kinevezett ügyvezető igazgatója.