Évente milliárdok vándorolnak az MVM-től a Fradihoz
Az FTC további négy évvel meghosszabbította szponzorációs együttműködését az MVM-mel, a megállapodás értelmében még nagyobb hangsúlyt helyeznek az utánpótlás-nevelésre. A klub és a cég közös közleménye szerint az MVM immáron kibővített tartalommal támogatja a továbbiakban is az FTC szakosztályainak eredményes és sikeres működését, "az egyesület szponzorációjának éves összesített értéke nettó 6,6 millió euró, valamint 1 milliárd forint." (Ez mostani árfolyamon 2,6 milliárd + 1 milliárd forintot jelent évente, áfa nélkül - a szerk.)
Az FTC teljes labdarúgáshoz kapcsolódó szervezete mellett a szponzorációs együttműködés a következő csapatokra és sportágakra terjed ki: felnőtt női kézilabdacsapat, felnőtt férfi kézilabdacsapat, felnőtt férfi jégkorongcsapat, felnőtt férfi vízilabdacsapat, felnőtt női vízilabdacsapat, felnőtt curlingcsapat, női akrobatikus torna, atlétika, birkózás, férfi torna, kajak-kenu, kerékpár, női torna, ökölvívás, szinkronúszás, teke, triatlon, úszás, vívás. Az MVM megjelenik az említett szakosztályok sportlétesítményeinek felületein, az összes sportoló felszerelésén és ruházatán is.
Átnevezik a C szektort
Az együttműködés keretében az MVM szektornévadó szponzori státuszt kap, amelynek köszönhetően a Groupama Aréna C szektora mostantól az MVM C szektor nevet viseli. (A márciusi Európa Liga nyolcaddöntő-visszavágót egyébként nem innen nézhetik majd a szurkolók - a nagy érdeklődésre való tekintettel a jóval nagyobb befogadóképességű Puskás Arénában rendezik a mérkőzést.)
A népligeti sportközpont pedig az FTC-MVM népligeti Sportközpont nevet használja.