1p

Mondjuk a saját ötletüket rángatják megint elő. A következő plakátkampányukban az üzenet ismét a régről ismert „Magyarország jobban teljesít”.

A kormány 1,7 milliárd forintot fordít újabb médiakampányára, derült ki még tavaly decemberben, a kormánypárti Magyar Időknek pedig most megsúgták, mi lesz a szlogen: a már jól ismert

„Magyarország jobban teljesít”.

A lap szerint a kommunikáció során több, kiemelt új intézkedés mellett az ország által elért legfontosabb eredményeket mutatják be. Többek között szó lesz a minimálbér és a garantált bérminimum újabb nyolcszázalékos emeléséről, arról, hogy 2010 óta megduplázódott a dolgozóknak adható legkisebb bér, de szó lesz a családtámogatások bővítéséről és a kisvállalkozások adójának csökkentéséről is.

A kampány tévés, rádiós és plakátos megjelenésekkel indít, majd jönnek az online és a nyomtatott sajtóban megjelenő reklámok. A hirdetéseket a bejáratott partner Balásy Gyula New Land Media Kft.-je és Lounge Design Kft.-je szállítja.

A jobbanteljesítős szlogent először 2013 tavaszán vetette be a kormány.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!