1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Mondjuk a saját ötletüket rángatják megint elő. A következő plakátkampányukban az üzenet ismét a régről ismert „Magyarország jobban teljesít”.

A kormány 1,7 milliárd forintot fordít újabb médiakampányára, derült ki még tavaly decemberben, a kormánypárti Magyar Időknek pedig most megsúgták, mi lesz a szlogen: a már jól ismert

„Magyarország jobban teljesít”.

A lap szerint a kommunikáció során több, kiemelt új intézkedés mellett az ország által elért legfontosabb eredményeket mutatják be. Többek között szó lesz a minimálbér és a garantált bérminimum újabb nyolcszázalékos emeléséről, arról, hogy 2010 óta megduplázódott a dolgozóknak adható legkisebb bér, de szó lesz a családtámogatások bővítéséről és a kisvállalkozások adójának csökkentéséről is.

A kampány tévés, rádiós és plakátos megjelenésekkel indít, majd jönnek az online és a nyomtatott sajtóban megjelenő reklámok. A hirdetéseket a bejáratott partner Balásy Gyula New Land Media Kft.-je és Lounge Design Kft.-je szállítja.

A jobbanteljesítős szlogent először 2013 tavaszán vetette be a kormány.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!