A kormány 1,7 milliárd forintot fordít újabb médiakampányára, derült ki még tavaly decemberben, a kormánypárti Magyar Időknek pedig most megsúgták, mi lesz a szlogen: a már jól ismert
„Magyarország jobban teljesít”.
A lap szerint a kommunikáció során több, kiemelt új intézkedés mellett az ország által elért legfontosabb eredményeket mutatják be. Többek között szó lesz a minimálbér és a garantált bérminimum újabb nyolcszázalékos emeléséről, arról, hogy 2010 óta megduplázódott a dolgozóknak adható legkisebb bér, de szó lesz a családtámogatások bővítéséről és a kisvállalkozások adójának csökkentéséről is.
A kampány tévés, rádiós és plakátos megjelenésekkel indít, majd jönnek az online és a nyomtatott sajtóban megjelenő reklámok. A hirdetéseket a bejáratott partner Balásy Gyula New Land Media Kft.-je és Lounge Design Kft.-je szállítja.
A jobbanteljesítős szlogent először 2013 tavaszán vetette be a kormány.