Új értékesítési igazgatót nevezett ki a kiskereskedelmi lánc, hogy a kereskedelmi folyamatokat még az eddigieknél is hatékonyabbá tegye a vállalatnál. Nagy Attila személyében érkezik az új igazgató, akinek feladatai közé tartozik többek között a vállalat fenntartható üzleti modelljét támogató értékesítési stratégia kialakítása.
A szakember a Bricostore-nál kezdte a pályafutását, ahol a magyar és a horvát piac beszerzési stratégiájáért felelt. Ezt követően nemzetközi igazgatói pozíciót töltött be az Auchannál, ahol különböző kereskedelmi feladatokat látott el egészen a hazatéréséig.
2020 januárjában csatlakozott az Auchan Magyarországhoz választék- és beszerzési igazgatóként. Először a műszaki termékek, majd pedig a friss és tartós élelmiszerek kínálatának kialakítása volt a fő feladata. Új pozíciójában munkatársaival azon is dolgozik majd, hogy a vásárlók hűségét vonzó kereskedelmi műveletekkel és új vásárlói útvonalak kialakításával erősítsék.