A Colonnade Biztosító az érintett utasok kárigényeit a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően, a vagyoni biztosíték keretein belül téríti meg. A biztosító számára elsődleges szempont, hogy a kialakult helyzetben az ügyintézés megbízhatóan, jogszerűen és ügyfélközpontúan történjen. Tapasztalt munkatársaink megerősített ügyfélszolgálati háttérrel dolgoznak azon, hogy az érintettek a teljes folyamat során gyors és érdemi támogatásban részesüljenek – közölte a biztosító.
Fotó: Depositphotos
Augusztus végéig
A gördülékeny ügyintézés elősegítése érdekében kérik, hogy az érintett utasok a kárigényhez szükséges dokumentumokat legkésőbb 2025. augusztus 31-ig juttassák el a biztosító részére. Az ügyintézés megkönnyítése érdekében a kárbejelentéseket a kizárólag erre az ügyre létrehozott e-mail-címre várják: [email protected].
A szükséges dokumentumok részletes listája, valamint a kárigények benyújtásával kapcsolatos további, naprakész információk elérhetők a Colonnade hivatalos weboldalán.