A cikk célja nem az, hogy bebizonyítsa: felesleges a reklámügynökségek munkája, mert nyilvánvalóan nem az. Sok esetben azonban túldimenzionált az ügynökségek szerepe, ami az árban, és a hozzáállásukban nyilvánul meg. A marketing egy olyan szakma, aminek alapjai ugyan tanulhatóak, a sikerre azonban nincs recept. Természetesen megfelelő pénzzel, szakértelemmel és rutinnal könnyebb eredményes kampányt indítani, sőt, akik ezt nem így gondolják, gyakran adnak ki a kezükből silány minőségű hirdetéseket. Azért vannak kivételek: kreatív nem csak a hivatásos kreatív lehet, de egy mozitulaj is, aki kis büdzséből, de annál jobb érzékkel és kapcsolati tőkével indította útjára saját reklámkampányát. Nem kevés sikerrel és kézzelfogható eredménnyel. Mfor.hu esettanulmány.

Winkler Nóra és Bojár Gábor
Winkler Nóra és Bojár Gábor

 

Váradi Júlia és Somlai Tibor
Váradi Júlia és Somlai Tibor

 

Ónodi Eszter és Gyárfás Dorka
Ónodi Eszter és Gyárfás Dorka

 

Köves Gábor és Péterfy Bori
Köves Gábor és Péterfy Bori

 

Mundruczó Kornél és Till Attila
Mundruczó Kornél és Till Attila

 

Cikk-sorozat harmadik része: El Kazovszkij és Baán László
Cikk-sorozat harmadik része: El Kazovszkij és Baán László

 

 Lantos Péter belsőépítész és Balassa Péter
Lantos Péter belsőépítész és Balassa Péter

 

Hajdú Szabolcs filmrendező
Hajdú Szabolcs filmrendező

 

Kieselbach Tamás
Kieselbach Tamás

 

Ruttkai Bori, Bárdos Deák Ági, Ujj Zsuzsi
Ruttkai Bori, Bárdos Deák Ági, Ujj Zsuzsi

 

Lugossy Lugó László, aki a kampányt fényképezte
Lugossy Lugó László, aki a kampányt fényképezte

 

Nádasdy Ádám
Nádasdy Ádám

 

Zoboki Gábor, MÜPA
Zoboki Gábor, MÜPA