Miközben az előző szezonban még bombaüzlet volt a Forma-1, az ősz folyamán kirobbant gazdasági válság hatására megroppant autóipari cégek kiszállása az autóverseny pénzügyi hátterét is veszélyezteti. Az egyik erős középcsapat, a Honda már bejelentette távozását, de lapinformációk már a Toyota távozását is rebesgetik. Nagy kérdés az is, hogy az eddig átlagosan 400 millió dolláros költségvetéssel gazdálkodó csapatok vezetői hogyan tudják megoldani a dohányreklámok tiltása miatt kiszorított támogatók pótlását. Ugyan megjelentek az autósport csúcskategóriájának számító F-1-es sorozatot temető hírek, ám a világbajnokság megszűnésének a nehézségek ellenére is viszonylag kicsi a valószínűsége.

BMW- szinte biztos, hogy maradnak
BMW- szinte biztos, hogy maradnak

 

Ki fizeti a révészt?
Ki fizeti a révészt?

 

Ha más nem, a Ferrari egyedül is elindul
Ha más nem, a Ferrari egyedül is elindul

 

Visszatérnek a dohánycégek?
Visszatérnek a dohánycégek?

 

Toyota: csak a személyautóknál sikeresek
Toyota: csak a személyautóknál sikeresek

 

A 2008-as volt az utolsó szezonja a Hondának
A 2008-as volt az utolsó szezonja a Hondának

 

Két Red Bull csapat marad a Forma-1-ben
Két Red Bull csapat marad a Forma-1-ben

 

Mire gerjednek majd a nézők?
Mire gerjednek majd a nézők?

 

 A Renault is kitarthat
A Renault is kitarthat

 

A világbajnok csapata
A világbajnok csapata