A közelmúltban osztották ki a 2006-ban útjára indított Ringier Népszabadság Awards (RNA) díjait, melyek a Ringier lapokban és a Népszabadságban, valamint a kiadók online portáljain a tavalyi évben megjelent reklámokat, kampányokat hivatottak elismerni. A zsűri összesen négy kategóriában hirdetett győztest. Az RNA 2009 nyertesei: - Az év sajtóhirdetése 2009: MBT – Szeretnél? - Az év kreatív megjelenése 2009: Husqvarna – Gardena bevezető kampánya - Az év sajtókampánya 2009: Nike – Te jelentsd a különbséget - Az év online megjelenése 2009: Budapest Bank – Webstart kampány. A szakmai zsűri tagjai Dr. Fazekas Ildikó, fővédnök, az Önszabályozó Reklám Testület főtitkára, Szabó Ákos online üzletfejlesztési tanácsadó, Sas István reklámszakember, Gulyás János, az Ipsos vezérigazgatója, publicista, Novák Péter énekes, szövegíró, koreográfus, valamint Iglódi Csaba, a Magyar Fogyasztó Platform elnöke voltak. Forrás: ''Ringier''

Az év sajtóhirdetése 2009 - MBT
Az év sajtóhirdetése 2009 - MBT

 

Az év kreatív megjelenése 2009: Gardena (1.)
Az év kreatív megjelenése 2009: Gardena (1.)

 

Az év kreatív megjelenése 2009: Gardena (2.)
Az év kreatív megjelenése 2009: Gardena (2.)

 

Az év sajtókampánya 2009: Nike - csukák
Az év sajtókampánya 2009: Nike - csukák

 

Az év sajtókampánya 2009: Nike - Wayne Rooney
Az év sajtókampánya 2009: Nike - Wayne Rooney

 

Az év sajtókampánya 2009: Nike - Huszti Szabolcs
Az év sajtókampánya 2009: Nike - Huszti Szabolcs

 

Az év online megjelenése 2009: Budapest Bank
Az év online megjelenése 2009: Budapest Bank

 

Az év sajtókampánya 2009: Nike - Priskin Tamás
Az év sajtókampánya 2009: Nike - Priskin Tamás