Köztudott, hogy szexszel könnyebb rabul ejteni a nézők figyelmét. Azonban nyilván nem mindegy, hogyan alkalmazzuk ezeket: öncélúan vagy megfelelő kontextusba ágyazva. Ugyanúgy, ahogy a filmekben is lehet szépen, izgalmasan használni az erotikát, a reklámokban is létezik ez a kategória. Sok márka operál a szexszel, több kevesebb sikerrel. Még márkán belül is vannak, elegáns, szexuális tartalmú reklámok, és óriási mellényúlások. Az alábbi csokorból döntse el ki-ki, hogy ötletes kampányról, vagy öncélú ábrázolásról van szó.

A Pepsi is bevetette
A Pepsi is bevetette

 

Túl a barátságon?
Túl a barátságon?

 

Csajok sportja
Csajok sportja

 

A termékhez illik
A termékhez illik

 

Szinte szokványos
Szinte szokványos

 

Csajok sportja 2
Csajok sportja 2

 

Wellness a köbön
Wellness a köbön

 

A tanga mindent elad?
A tanga mindent elad?