Novemberben mutatta be 2011-es naptárját a legnagyobb fapados légitársaság, a Ryanair. A kiadvány bevételeit jótékonysági célokra fogják fordítani, a vállalat illetékesei előzetesen úgy vélték, hogy 100 ezer euró (27,5 millió forint) folyhat be az értékesítésből. Minden hónapnál a társaság egy-egy légikisasszonya pózol fürdőruhában, feltüntetve a stewardess nevét, és a desztinációt, amelyen dolgozik. Nem a Ryanairről lenne persze szó, ha egy fricskát nem sütnének el, a decemberi hölgy kapcsán ugyanis a cég szokása szerint "beint" a nagy konkurensnek, a British Airwaysnek.

Alig ruhában jótékonykodtak a legszebb légikisasszonyok
Alig ruhában jótékonykodtak a legszebb légikisasszonyok

 

Alig ruhában jótékonykodtak a legszebb légikisasszonyok
Alig ruhában jótékonykodtak a legszebb légikisasszonyok

 

Alig ruhában jótékonykodtak a legszebb légikisasszonyok
Alig ruhában jótékonykodtak a legszebb légikisasszonyok

 

Alig ruhában jótékonykodtak a legszebb légikisasszonyok
Alig ruhában jótékonykodtak a legszebb légikisasszonyok

 

Alig ruhában jótékonykodtak a legszebb légikisasszonyok
Alig ruhában jótékonykodtak a legszebb légikisasszonyok