Tavaly decemberben még csak kapizsgáltuk a válság mibenlétét, most már az arra adott válaszokról is lehet érdemben beszélgetni. A Menedzsment Fórum által május 7-én megrendezett [[http://www.mfor.hu/cikkek/Valsagban_is_csipogni_kell.html negyedik marketingkonferencián]] immár – a legutóbbi válságkonferenciához képest – nagyobb tapasztalattal álltak ki az előadók. A lényeg, hogy krízis esetén ne hallgassunk, mert a csend örök csendet is jelenthet. Megtudhattuk azt is, mit neveznek a marketingben főkolompos tehénnek, és hogyan lehet rájuk találni. Az alábbiakban a rendezvényt elevenítjük fel képekben.

A rendezvény moderátora
A rendezvény moderátora

 

Paul Garrison
Paul Garrison

 

Kék óceán
Kék óceán

 

Alternatív módszerek
Alternatív módszerek

 

Közönség 2
Közönség 2

 

Közönség 1
Közönség 1

 

PR és a válság
PR és a válság

 

A rendrakás ideje
A rendrakás ideje

 

A kerekasztal moderátora
A kerekasztal moderátora

 

Spielmann Katalin (Coca-Cola),  Andok Ágnes (LG Electronics)
Spielmann Katalin (Coca-Cola), Andok Ágnes (LG Electronics)

 

Kondor András
Kondor András

 

Hajzer Bence
Hajzer Bence

 

A kerekasztal résztvevői
A kerekasztal résztvevői