'''[[http://www.mfor.hu/cikkek/Mar_100_darabot_rendeltek_a_kinai_orias_repulogepbol.html Kína újabb lépést tett afelé, hogy komoly piaci szereplővé váljon a repülőgépgyártó-piacon.]]''' Két évvel azután ugyanis, hogy a COMAC nyilvánosságra hozta első nagyobb, kereskedelmi társaságoknak szánt utasszállítójának terveit, négy kínai légitársaság, valamint a General Electric (GE) repülőgép lízingre szakosodott ága összesen 100 utasszállítót rendelt a C919 típusból. A repülőgép motorjait is a GE szállítja a francia Safrannal együttműködésben.

Itt a kínai óriás, a COMAC C919
Itt a kínai óriás, a COMAC C919

 

Itt a kínai óriás, a COMAC C919
Itt a kínai óriás, a COMAC C919

 

Itt a kínai óriás, a COMAC C919
Itt a kínai óriás, a COMAC C919

 

Itt a kínai óriás, a COMAC C919
Itt a kínai óriás, a COMAC C919

 

Itt a kínai óriás, a COMAC C919
Itt a kínai óriás, a COMAC C919

 

Itt a kínai óriás, a COMAC C919
Itt a kínai óriás, a COMAC C919

 

Itt a kínai óriás, a COMAC C919
Itt a kínai óriás, a COMAC C919

 

Itt a kínai óriás, a COMAC C919
Itt a kínai óriás, a COMAC C919

 

Itt a kínai óriás, a COMAC C919
Itt a kínai óriás, a COMAC C919

 

Itt a kínai óriás, a COMAC C919
Itt a kínai óriás, a COMAC C919

 

Itt a kínai óriás, a COMAC C919
Itt a kínai óriás, a COMAC C919

 

Itt a kínai óriás, a COMAC C919
Itt a kínai óriás, a COMAC C919

 

Itt a kínai óriás, a COMAC C919
Itt a kínai óriás, a COMAC C919