A gerillamarketingben óriási erő lakozik, amit nem használnak ki a vállalatok - vagy azért, mert kevesebbel is megelégszenek, vagy azért, mert nem elég bátrak; esetleg kevés a jó ötlet. Ezen a területen már nem elég kicsit jónak lenni, a sikeres gerillamarketinget előállító cég és a jó gerillakampányt gyártó között akkora a különbség, mint a jó énekes és a slágerrel befutott előadó között. A slágerek magasba repítenek mindenkit, de kialakulásukra nincs recept; maximum a rutinos slágergyárosok sejthetik, melyik dalnak mi lesz a sorsa, állítják a gerillamarketing kapcsán a szakértők. A közelmúltban szemüveges bírók özönlötték el Budapestet, és a szemüveg viselési kultúra erősítését tűzték ki célul. A kampány üzenete szerint ugyanis a jó szemüveg nem csak öltöztet, de az egészségünk szempontjából is kiemelkedő szerepet játszik.

Szemüveges bírók győzködték az embereket
Szemüveges bírók győzködték az embereket

 

Szemüveges bírók győzködték az embereket
Szemüveges bírók győzködték az embereket

 

Szemüveges bírók győzködték az embereket
Szemüveges bírók győzködték az embereket

 

Szemüveges bírók győzködték az embereket
Szemüveges bírók győzködték az embereket

 

Szemüveges bírók győzködték az embereket
Szemüveges bírók győzködték az embereket

 

Szemüveges bírók győzködték az embereket
Szemüveges bírók győzködték az embereket