2p

Mi és ki ránthatja ki a gödörből a magyar gazdaságot?
Elkerülhetőek még a megszorítások?
Kik állják a 14. havi nyugdíj cechét?

Online Klasszis Klub élőben Petschnig Mária Zitával!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. november 26. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Intelligens közlekedési rendszer is lesz az M7-es autópályán a bővítést követően, tehát túl nagy forgalom esetén akár a szélső sávokon is közlekedhetnek az autósok.

Háromsávosra bővül az M7-es autópálya, az M0-ás és Szabadbattyán között 2027. szeptember 1-jén indul az építkezés – tudta meg a Pénzcentrum. Az M7-esen is kiépítik az intteligens közlekedési rendszert, ami azt jelenti, hogy túlterhelés esetén a szélső forgalmi sávot is meg tudják nyitni az autósok előtt.

A lap azt is megtudta, hogy folytatódhat az M6-M60-as utak építése is. Az M60-as gyorsforgalmi út jelenleg Pécsig tart, az országhatárig 64,4 kilométer hiányzik. A Pécs-Szigetvár szakasz már megkapta az építési engedélyt, és folyamatban van a kiviteli tervek közbeszerzési eljárása. A 28 kilométeres Szigetvár-Barcs szakaszhoz még csak a környezetvédelmi engedélyek állnak rendelkezésre. Az M60-as utat egy Dráva-híd kötheti össze a horvát D-12-es úttal, a helyszínről szakértői szintű egyetértés született a két ország között – közölte a lappal az Építési és Közlekedési Minisztérium.

Eközben Horvátországban is beindult a gyorsforgalmi utak építése, a Bjelovar-Virovitica közötti DC12-es jelzésű út kivitelezése 70 millió euróba kerül. A fejlesztés azt jelenti, hogy Magyarországról rövidebb idő alatt lehet eljutni a horvát tengerpartra, mint korábban.

 

 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!