2p

Hát persze, hogy a Chiefs-Eagles párharc közben láthatjuk minden idők legdrágább reklámjait.

Minden eddigi rekordot megdöntve már nyolcmillió dollárba (körülbelül 3,14 milliárd forint) kerül fél percnyi tévéreklám a profi amerikaifutball-liga (NFL) jövő vasárnapi nagydöntője alatt.

Az MTI összeállítása szerint a 59. Super Bowlon szokás szerint kiugró televíziós nézőszám várható, mivel a felmérések szerint az Egyesült Államokban legalább 120 millióan követik majd a Philadelphia Eagles és a címvédő Kansas City Chiefs összecsapását, melynek a New Orleans-i Caesars Superdome ad otthont. Tavaly 123,7 millió tévénézőt regisztráltak országszerte, azaz csaknem minden harmadik amerikai a finálét nézte.

A reklámokért ezúttal is csillagászati összeget kell fizetniük a cégeknek, a nyolcmillió dolláros rekordtarifa jelentősen túlszárnyalja a tavalyit, amikor még „csak” hétmillióba került 30 másodpercnyi hirdetés.

Reméljük, hogy a reklámok nem csak piszok drágák, hanem szórakoztatóak is lesznek...
Reméljük, hogy a reklámok nem csak piszok drágák, hanem szórakoztatóak is lesznek...
Fotó: Depositphotos

Az MTI emlékeztet: a Kansas sorozatban harmadszor jutott be a nagydöntőbe és sporttörténelmet írhat, mert az első csapat lehet, amely egymás után harmadszor hódítja el a sportág legértékesebb és legfontosabb trófeáját. A Philadelphia az elmúlt három évben másodszor került be a nagydöntőbe, 2023-ban éppen a Kansasszel szemben maradt alul.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!