1p

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Magyar Idők értesülése szerint semmilyen nehézségre nem kell számítani, ezért 3 év elég lesz az építésre.

Nem számítanak sem jogi, sem technikai nehézségekre a Budapest–Kelebia vonal átépítése során a Kínai–Magyar Vasúti Nonprofit Zrt. vezetői - írja a Magyar Idők. A kivitelezők kiválasztása még idén megtörténik, a munkálatok pedig 2020-ban kezdődhetnek el.

Kapcsolódó anyag:
Gigahitelből kedveznek Orbánék 84 ezer embernek

Ha pedig minden jól megy, akkor 2023-ban már 160-nal lehet száguldani Budapest és Belgrád között, amivel a jelenlegi 8 órás menetidő 3,5-re csökkenhet.

A kivitelezésre kiírt közbeszerzéssel kapcsolatban a lap azt írja, 32 érdeklődőből 2 kivitelező, a CRE konzorcium és a Strabag–CCCC 2018 konzorcium adott be részvételi jelentkezést. A részvételi szakasz március–áprilisra zárul le, és nyár végére eredménye születhet a beszerzésnek.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!