1p

A Magyar Idők értesülése szerint semmilyen nehézségre nem kell számítani, ezért 3 év elég lesz az építésre.

Nem számítanak sem jogi, sem technikai nehézségekre a Budapest–Kelebia vonal átépítése során a Kínai–Magyar Vasúti Nonprofit Zrt. vezetői - írja a Magyar Idők. A kivitelezők kiválasztása még idén megtörténik, a munkálatok pedig 2020-ban kezdődhetnek el.

Kapcsolódó anyag:
Gigahitelből kedveznek Orbánék 84 ezer embernek

Ha pedig minden jól megy, akkor 2023-ban már 160-nal lehet száguldani Budapest és Belgrád között, amivel a jelenlegi 8 órás menetidő 3,5-re csökkenhet.

A kivitelezésre kiírt közbeszerzéssel kapcsolatban a lap azt írja, 32 érdeklődőből 2 kivitelező, a CRE konzorcium és a Strabag–CCCC 2018 konzorcium adott be részvételi jelentkezést. A részvételi szakasz március–áprilisra zárul le, és nyár végére eredménye születhet a beszerzésnek.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!