2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Jelentősen nőtt a családi dobozos jégkrémek forgalma a tavalyihoz képest: a GfK Hungária piackutató adatai szerint az idén a második negyedévben ötödével több ilyen jégkrémet vettek a magyarok mint az előző év azonos időszakában.

A cég az MTI-hez eljuttatott szerdai közleményében hangsúlyozza: jól indult a 2012-es szezon a jégkrém-gyártók és -forgalmazók számára, mivel már májusban és júniusban is voltak olyan hosszú, forró időszakok, amelyek a vásárlókat a termék fokozott vásárlására késztették.

Kárai Anita, a GfK Hungária szakértője a közlemény szerint elmondta: a 2012 áprilisától júniusáig tartó időszakban minden harmadik háztartás vásárolt dobozos jégkrémet, alkalmanként átlagosan két dobozzal, nagyjából havi egy alkalommal.

A GfK összesítése szerint az olcsóbb és a drágább termékek is jobban fogynak, és továbbra is három fő értékesítési csatornája van a dobozos jégkrémeknek: a mennyiség több mint harmada a diszkontokban fogy, másik 31 százaléka a hipermarketekben, míg negyede a szupermarketekben.

A csokoládé és a vanília továbbra is a legkedveltebb ízek, de a gyártók újításainak köszönhetően a különböző mixek is egyre népszerűbbek - írja a GfK, hozzátéve: a júliusban és augusztus első hetében tapasztalható meleg miatt valószínűsíthető, hogy a főszezon is jól alakul, és tovább nő a dobozos jégkrémek eladása.

Július elején a nagyobb áruházláncok is arról számoltak be, hogy jelentős többletet mutatott a jégkrémek forgalma. Fodor Attila, a CBA kommunikációs igazgatója akkor elmondta: üzleteikben a jégkrémeknél jelentős, 35-40 százalékos forgalmi többletet regisztráltak, bár tavalyhoz képest visszafogottabb a kereslet; a vevők főként az olcsóbb pálcás és a családi kiszerelésű fajtákat keresték.

Gillemot Katalin, az Auchan Magyarország Kft. kommunikációs vezetője ugyancsak arról számolt be, hogy nőtt a pálcás jégkrémek eladása is.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!