2p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Megállhat a több hónapja tartó áresés? Erre jutott egyebek mellett a szintén a Klasszis Médiához tartozó laptársunk legfrissebb Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérése.

A Penny, a Lidl, és az Aldi boltjaiban október végén összességében csak minimális árcsökkenést tapasztaltak a legfrissebb Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérés készítői, a mutató mostanra 1 százalékon belülre került – azaz minden jel arra utal, hogy hamarosan akár meg is torpanhat a több hónapja tartó áresés. Mint írták, az üzletekben október végén 12 166 forint volt a bevásárlói kosár értéke, szemben az egy hónappal korábbi 12 245 forinttal, amely 0,6 százalékos árcsökkenésnek felelt meg.

A portál szerint az előző havi adathoz képest jelentősen, több mint 11 százalékkal emelkedett a burgonya ára, ez elsősorban a szezonalitásnak, valamint egy kifutó akciónak köszönhető, míg a tojás esetében több hónapos tendencia után kezdett ismét emelkedni a termék ára, itt a korábbi járványok, valamint a visszatérő madárinfluenza is szerepet játszott az árak alakulásában. A lista másik végén, a leginkább árcsökkenő termékek közé ezúttal az alma, a banán, és a saját márkás ásványvizek tartoztak az átlagárak alapján.

Összességében az egy évvel korábbi állapothoz képest 8 százalékkal került többe a bevásárlás a diszkontokban, míg az év eleji szinthez képest gyakorlatilag azonosak voltak az árak.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!