2p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Hiába szorongatja őket Orbán Viktor, még mindig vezetnek a külföldi üzletláncok.

Előző évi teljesítménye alapján változatlanul a Lidl a legnagyobb forgalmú kereskedelmi lánc Magyarországon, 921,8 milliárd forintos becsült bruttó forgalommal - közölte a Trade magazin szerdán.

A Lidl idén is első lett és egyre jobban elhúzhat a mezőny több tagjától. Fotó: depositphotos
A Lidl idén is első lett és egyre jobban elhúzhat a mezőny több tagjától. Fotó: depositphotos

A kiskereskedelmi toplistát közreadó szaklap jelezte: a Lidl 2021-ben került a lista élére 2020-as forgalma alapján, és idén is megőrizte vezető helyét a napi fogyasztási cikkek (FMCG) piacán. A tájékoztatás szerint a második és a harmadik helyezett sem változott, a Spar 791,8 milliárd forint bruttó forgalmat, a Tesco 765,0 milliárd forint becsült bruttó forgalmat ért el 2021-ben.

A negyedik ismét a Coop 674,0 milliárdos, az ötödik pedig a CBA 569,0 milliárdos bruttó forgalommal. Az Auchan 464,3 milliárd forintos forgalommal a hatodik, a Reál 433,0 milliárddal a hetedik, a Penny Market 389,5 milliárddal a nyolcadik, az Aldi 384,0 milliárd forint becsült bruttó forgalommal a kilencedik a listán.

A toplistán a drogérialáncok a következők, a tizedik a dm 130,5 milliárdos előző évi forgalmával, majd a Rossmann következik 115,1 milliárd forinttal. A Trade magazin listája az eddigi 11 helyett már 12 szereplős, a Müller drogéria is megjelent, miután 57 milliárd forintos becsült forgalmával átlépte az 50 milliárdos belépési küszöböt.

A szaklap tájékoztatása szerint a toplistán minden lánc növelni tudta bevételét az előző évhez képest. A közleményben kiemelték azt is, hogy 2021-ben az előző évhez képest csaknem 54 százalékkal bővült az FMCG-szektor online forgalma, és elérte a 118 milliárdos értéket a GKID adatai alapján.

(MTI)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!