Az összes magyarországi üzletét érintő, mintegy 3 milliárd forint értékű beruházást jelentett be az ALDI Magyarország. A modernizáció során új húshűtőkkel látja el áruházait a vállalat, így nagyobb árukínálat lesz elérhető kisebb helyen. Változik az áruházak belső elrendezése is, valamennyi papír- és vegyi áru immár egy helyen lesz megtalálható.
Az eddigi hűtőládákat üvegajtóval ellátott, döntött polcokkal rendelkező állóhűtők váltják. Ezek kisebb helyet foglalnak el a hűtőládákhoz képest, de kétszer akkora a polcfolyóméterben mért kapacitásuk, így egyrészt többféle termék helyezhető el bennük, másrészt egyszerre nagyobb mennyiséggel tölthetők fel.
Az új álló hűtőknek köszönhetően 20 százalékkal nagyobb lesz az egész évben kapható frisshús-kínálat, továbbá 15 egyéb termékkel – zsírokkal, szalonnákkal – bővül a szortiment, a nyári grillszezonban pedig kétszer annyi grilltermék lesz, mint korábban. A hűtőkben egységesen digitális polccímke váltja ki a papíralapút.
A jövőben minden újonnan nyíló egységbe az új hűtőket építik be, a meglévő üzletek átalakítása pedig várhatóan 15 hónapot vesz igénybe. Az új üzletbelső kialakítása éjjel történik, hogy a munkálatok ne zavarják a vásárlókat.
Az új biatorbágyi hűtőházának is köszönhetően az áruházlánc az elmúlt évben 7 milliárd forinttal nagyobb értékű megrendelést adott a magyar húsipar számára. A cég továbbra is kizárólag magyar forrásból szerzi be frisshús-termékeit.