Az autósok többsége egy fajta szervizbe viszi az autóját, ami jellemzően kisebb magánszerviz, és ezen belül is vélhetően ugyanabba a szervizbe jár évek óta. Ennek az egyik nyilvánvaló oka a rendkívül magas bizalom: kétharmaduk teljes mértékben elégedett azzal a szervizzel, ahová rendszeresen viszi az autóját, és összességében 98 százalékuk adott 4-es vagy 5-ös osztályzatot bejáratott szervizének. Az autósok a kisebb magánszervizeket részesítik előnyben, 71 százalékuk választotta az elmúlt években ezt az opciót a szervizelésnél, míg márkafüggetlen szervizt 16 százalékuk, saját márkaszervizt 14 százalék választott, derült ki a Bárdi Autó megbízásából készült felmérésből.
Ezek a világ legszebb benzinkútjai
A kutatás szerint az autósok több mint fele, 57 százaléka a szerviz megbízhatóságát tartja a legfontosabb szempontnak a kiválasztásban. Emellett természetesen a munkadíjak is kiemelkedően fontosak, a kedvező, jó árat a válaszadók fele tartja jelentősnek, mintegy harmaduknál a gyorsaság és a szakértelem volt kiemelten fontos. A szerviz közelsége is meghatározó tényező majdnem minden ötödik válaszadónak. Az ismertséget, mint választási szempontot a válaszadók csupán 8 százaléka emelte ki