Az MT Zrt. a világ legnagyobb videó megosztóján immár saját, márkázott csatornán át is közzéteszi reklám-spotjait, turisztikai filmjeit, illetve a társaság a YouTube-on fellelhető, mások által készített rövidfilmekkel is színesíti Magyarország turisztikai megjelenését.
Az MT Zrt. célja, hogy a csatornára feliratkozók, illetve a videókat megtekintők körében népszerűsítse Magyarország turisztikai kínálatát, és a jövőben direkt üzeneteket jutasson el hozzájuk. A középtávú célok között szerepel egy, kifejezetten a YouTube-on meghirdetett pályázat is, amelyen vagy az MT Zrt. korábbi kisfilmjeinek feldolgozását, vagy teljesen saját készítésű "országimázs-filmeket" vár majd a társaság.
"2009-ben várhatóan az európai utazási piac 38 százalékát az interneten keresztül foglalják, ezért kiemelkedően fontos, hogy a kínálati oldal szereplői ezt figyelembe véve, a megfelelő eszközökkel próbálják elérni az utazni vágyó közönséget. A YouTube-on ingyenesen létrehozható márkázott csatorna a Magyar Turizmus Zrt.-nek is kitűnő lehetőséget biztosít a közösségi weben való megjelenésre. Az ilyen kezdeményezések jól illeszkednek abba a globális trendbe, miszerint az utasok egyre inkább saját maguk foglalják utazásaikat az interneten fellelhető vélemények, információk alapján" - idézik a közleményben Peresztegi Zoltánt, a Google magyarországi vezetőjét.
MTI/Menedzsment Fórum