2p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

A Gazdasági Bizottság meghallgatásán derültek ki a részletek.

Az Országgyűlés Gazdasági Bizottságának meghallgatásán Dávid Ferenc DK-s politikus érdeklődésére árulta el Rogán Antal, hogy a IV. Károly gőzös felújítására adott ötmilliárd forint turisztikai támogatást a magyar állam – írja az Index. Mint arról lapunk is beszámolt, Kreinbach József üzletember cége, a Chain Bridge Experience Kft. 5 milliárd forintos turisztikai célú támogatást kapott a magyar államtól, ám azt, hogy mire is költené a pénzt, eddig homály fedte.

Azt már a 24.hu idézi fel, hogy a IV. Károly oldalkerekes termesgőzös 1917-ben készült el, ez volt a legnagyobb magyar folyami személyszállító gőzhajó. Ezen szállították végig a Dunán a Szent Jobbot 1938-ban, I. Szent István halálának 900. évfordulóján. Az Index 2019-es cikkéből kiderül, hogy a hajó túlélte a második világháborút és a szocializmust is, 1976-ig működött turistahajóként, majd előbb Budapesten, később Szegeden lett belőle állóhajó és a város egyik legismertebb látványossága. 2000-ben került a Szeged melletti tápéi öbölbe, ahol a felújítást várva végül „menthetetlen állapotig romlott. Mostanra a vízből alig kiemelkedő roncs maradt csak belőle”.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!