Az értékesítés nettó árbevétele a 2015. március 1. és 2016. február 29. közötti üzleti évben 0,71 százalékkal emelkedett az előző évhez képest, így 614 milliárd forint volt. Ez a növekedés a jelentés szerint elsősorban az élelmiszer választék fejlesztésének, a vásárlók számára kedvező akcióknak és áraknak, illetve az online kereskedelem, valamint a kis formátumú boltok fejlődésének eredménye - írták.
Az egyéb ráfordítások összege a tárgyévben 43,8 milliárd forintra csökkent. A jelentős csökkenést az okozta, hogy míg az előző üzleti évben az ingatlanokra közel 60 milliárd forint terven felüli értékcsökkenést számolt el a cég, addig az idén ennek értéke csupán 8,5 milliárd forint volt.
A pénzügyi műveletek eredménye 14,7 milliárd forint nyereség volt, ami az előző évhez képest 6,4 milliárd forinttal magasabb.
MTI