[ajanlo=90][igazitas=left/] Az ígéretes évkezdet hátterében az áll, hogy a britek tömegesen igyekeznek elmenekülni az ottani télből naposabb égtájakra, és elsősorban az online utazási irodákat bízzák meg a szervezéssel. Így ezeknek az irodáknak a forgalma az összes internetes oldalletöltés 4,71 százalékát tette ki, amely 14 százalékkal több a tavalyi év hasonló időszakához képest. A december szintén erős hónap volt a szektor számára, a forgalom az előző évhez képest húsz százalékkal nőtt.
Jól kezdődik az év Európa második legnagyobb diszkont légitársasága, az Easyjet számára is, amely utasai számának gyors növekedését tapasztalta december hónap óta. A Hitwise adatai szerint a cég weboldalának forgalma is rendkívüli volt, a részesedése az az Utazás-Közlekedés szektoron belüli összes letöltésből 12,2 százalékra nőtt 10-ről. A nagy rivális, a RyanAir szintén jelentősen, 18 százalékkal növelte forgalmát január első hetében, így piaci részesedése 5,9 százalékról 7 százalékra nőtt.
Menedzsment Fórum
14 százalékkal nőtt az online utazási irodák forgalma
Idén év elején 14 százalékkal nagyobb forgalmat regisztráltak az online utazási irodák, mint tavaly ugyanebben az időszakban, állapítja meg a nemzetközi online tanácsadó cég, a Hitwise legújabb felmérésében.