1p

Budapest Főváros Kormányhivatala indította a vizsgálatot.

Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt első fokon tizenöt millió forintos bírságot szabott ki a Fővárosi Kormányhivatal a Wizz Air diszkont légitársaságra – közölte Budapest Főváros Kormányhivatala.

A fővárosi kormányhivatal Tuzson Bence közszolgálatért felelős államtitkár kezdeményezésére - a légitársaság januári poggyász-incidense nyomán - indított eljárást a Wizz Airrel szemben.

A Wizz Air január 26-án Dubajból Budapestre tartó járatának utasai csak a budapesti leszállás után kaptak tájékoztatást arról, hogy a feladott poggyászok egy része nem érkezett meg a célállomásra.

MTI Fotó: Czeglédi Zsolt

A kormányhivatal az eljárás során megállapította, hogy a járaton utazó hetven utas összesen kilencven csomagját a társaság nem az általános szerződési feltételeiben vállaltaknak megfelelően az érintett járaton szállította, hanem későbbi időpontban, más járaton. A csomagok csak három nappal később érkeztek meg a célállomásra, amelyről az érintett utasok nem kaptak megfelelő tájékoztatást a kellő és elvárható időben.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!