Barátságossá akarja tenni az embereknek a Magyar Nemzeti Bank a lakáscélú jelzáloghiteleket, de olyannyira, hogy 1,5 milliárd forintot sem sajnál a célra fordítani. Ennyi az MNB új pályázatának keretösszege, melyet szerdán hirdettek meg, nyílt eljárással.
A nettó 1,5 milliárdért versenybe szálló kommunikációs cégeknek mások mellett print sajtóhirdetéseket, plakátolást, online, tévés és rádiós reklámokat kell összehozniuk, amíg a pénz tart, de legkésőbb 2019. december 31-ig.
A pályázaton olyanok indulhatnak eséllyel, akik a felhívás feladása napját megelőző 3 mérlegforduló nappal lezárt üzleti évben hasonló kampányolásból szerzett árbevétele elérte az 1 125 000 000 forintot, és van az elmúlt három évből egy, legalább nettó 160 millió forint értékű médiatervezésre és médiavásárlásra vonatkozó, egy legalább nettó 60 millió forintos kreatív tervezésre, kivitelezésre és gyártásra vonatkozó, valamint egy legalább nettó 35 forintos PR és rendezvényszervezésre vonatkozó referenciája.
A teljesítési biztosíték 22,5 millió forint. A pályázat benyújtásának határideje május 4, 10:00 óra.
mfor.hu