1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Erős versenyben maradt alul a Visa USA reklámügynöksége, a BBDO. A vállalat 340 milliós reklámköltségvetésével a jövőben a TBWA számolhat.

A Visa döntésében több szempont is szerepet játszott. A vállalat idén jelentős átszervezést hajtott végre menedzsmentjében, miközben reklámcége, a BBDO egy 600 milliós szerződést írt alá a Bank of America-val. A cég egy másik hitelkártya-vállalatot, az MBNA-t is tulajdonolja.

Annak ellenére, hogy a Visa márkanév igen jól cseng a pénzügyi piacon, a vállalatnak egyre nagyobb kihívásokkal kell szembenéznie. Mind a MasterCard, mind az American Express agresszív marketing stratégiába kezdett, a Wal-Mart kereskedelmi lánc pedig egyre alacsonyabb hitelkártyadíjakért küzd. Jelenleg 1 milliárd Visa plasztik lapocska van forgalomban, melyek piaci részesedése a tranzakciók tekintetében 51,1 százalék.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!