A távolsági rekordot a tervezettnél némileg rövidebb idő, 22 óra 45 perc alatt sikerült teljesíteni. Az érkezés így csütörtökön helyi idő szerint délután 13,15 órára esett. Az ázsiai és európai célpontok közötti távolságot az Egyesült Államok felett repülve tette meg a gép, amely a rekordkísérlet során 35 utast is szállított a fedélzetén.
[ajanlo=1286][igazitas=right/]A korábbi csúcstartó is az amerikai társaság volt, egy Boeing 747-400-as, amely a London-Sydney közötti 17 000 kilóméteres távolságon demonstrálta a gépben rejlő lehetőségeket.
A mostani akciót az elmúlt időszakban túlságosan megerősödő Airbus elleni kampány elemeként aposztrofálták a piaci elemzők. Ezt támasztja alá a 777-es üzletág vezetőjének nyilatkozata, aki a csúcs felállítását követően hangsúlyozta: a repülés is bizonyította, a Boeing repülői számára nincs a világon két olyan város, amelyek között ne tudnának leszállás nélkül közlekedni.
Az első Worldliner néven is illetett 777-es 2006 elején fog hivatalosan is szolgálatba állni a Pakistan International Airlines flottájában. A gép a kereskedelmi forgalomban 301 utas és 17,5 tonna áru szállítására lesz rendszeresítve. A leszállás nélkül megteendő távolságot pedig a Boeing 17 500 kilométerben jelölte meg.