2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Három és fél perc az egész.

230 millió forintba került a tavaly nyári vizes vb egyik utókommunikációs kisfilmje, melyet aztán nem is látott senki, írja a G7.

Mint ismert, tavaly augusztusban, négy nappal a budapesti vizes vébé vége után nyert közbeszerzést a vizes vb utókommunikációjára az a konzorcium, melynek tagja volt a Trinity és a Young and Partners. Ezek a cégek a Seszták Miklóssal és Szijjártó Péterrel is jó kapcsolatot ápoló Kuna Tibor médiaügynökségei. A megnyert feladat szerint kisfilmet kellett gyártani a vb-ről 230 millió forintért. A Trinity eredeti közlése szerint egy darab egyperces videó került volna ennyibe, majd miután ez a - gyártótól származó, tehát autentikus információ - megtette a maga körét a sajtóban, észbe kaptak, és azt közölték, hogy igazából 9 film készül: hat egyperces, illetve egy 10, egy 20 és egy 30 perces. Ezek az akkori közlés szerint 2017. augusztus 21-e után kerültek volna adásba.

A videóknak aztán se híre, se hamva nem volt, ám a G7 hozzájutott az alábbi képsorhoz:

A lap azt írja, a vb-t szervező Bp2017 Kft-n belül állítólag úgy beszélnek róla, mint az utókommunikációs filmről. A G7 úgy értesült, hogy van egy hosszabb film is, ami egy forrásuk szerint valamelyik kormányközeli tévécsatornán az ősszel le is ment. Utóbbiról azonban azt mondták, hogy nem a Trinity készítette, a szeptember és január közötti tévéműsor pedig az M4 összefoglalóin kívül semmilyen vizes vb-vel kapcsolatos hosszabb műsort nem tartalmazott.

A G7 által megkérdezett szakértők szerint, még ha létezik is 30 perces verzió, a 230 millió forint akkor is "elmebeteg összeg" rá, ha pedig csak erre a három és fél percre fizettek ki ennyit, az a lap szerint legalább százszoros túlárazás.

A 230 millió ugyanis az elmúlt évek legsikeresebb magyar filmjeinek költségvetéséhez képest is kimagasló összeg. Az Oscar és Golden Globe-díjas Saul fiát 450 millió forintból készítették el, és 270 ezren látták. Az Arany Medve-díjas Testről és lélekrőlt pedig 420 millió forinttal támogatta a Filmalap. Mindkét film közel két óra hosszú.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!