A nettó 400 millió forint értékű projektet a Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program Technikai Segítségnyújtás alprogramja támogatja. A megbízás magába foglalja a tárca által felügyelt Hefop kommunikációs stratégiájának elkészítését, közvélemény-kutatást, rendezvényszervezést, médiatervezési és médiavásárlási feladatok ellátását, médiamix meghatározását, és kampányok tervezését, lebonyolítását - számolt be a Közbeszerzési Értesítőre hivatkozva az MTI.
A nyertes a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben alvállalkozóként igénybe kívánja venni a Publicis Reklámügynökség Kft.-t. A tenderen a győztesen kívül részt vett a Sky Marketing Communications Reklámügynökség Kft. és a Fininvest Kft. közös ajánlata, az Enterprises Plc., a Megakom Kft., a Piac és Profit Kiadó Kft., és a V.M.komm Kft. közös ajánlata, a Mediaedgecia Hungary Kft., és az SJBH Kft. közös ajánlata, illetve a Grant Kft.
Az FMM részéről a napokban jelentették be, hogy 40 millió forint büdzséjű médiakampányt indítottak, amelynek egyik üzenete, hogy mindenkinek tennie kell valamit azért, hogy álláshoz jusson. Pályakezdőkhöz, női munkavállalókhoz, a hátrányos helyzetű csoportokhoz és a képzésekben részvevőkhöz szól az FMM év eleje óta tartó kampánya. A minisztérium megbízásából készült négyféle plakátot az országban négyszáz busz- és villamosmegállóban helyezték el. A kampány része, hogy több internetes fórumon hirdetést jelentetnek meg, illetve hamarosan elérhető lesz a munka.hu honlap is, ahol az aktuális programok és pályázatok szerepelnek.
Menedzsment Fórum / MTI