A Pricegrabber magánkézben lévő vállalkozás 1999-ben indult, alapötlete, hogy a látogatók össze tudták hasonlítani különböző termékek bolti árait. A kereskedők előre meghatározott összeget fizettek azért, hogy a Pricegrabberről látogattak el oldalukra.
Az ár-mérő portált novemberben 17 millió egyedi látogató nézte meg, idei forgalma eléri a 60 millió dollárt. Az amerikai céget a GUS Experian üzletága vásárolta fel, mely leginkább hitelvizsgálatokat végez vállalkozások számára, írja a BBC News.
A Pricegrabbert használók száma rohamosan növekszik, piaci kilátásai kedvezők, derül ki a GUS közleményéből. A cég kaliforniai székhelyű, jelenleg 140 embert foglalkoztat.
Kapcsolódó anyagok:
A médiamogulok ismét online felvásárlásokba kezdtek
Felvásárlásba kezdtek a hazai online mogulok