1p

Csak áprilisban ennyit ölt az uszítókampányba a kormány.

Összesen nettó 4,2 milliárd forintot költött a kormány a nemzeti konzultáció reklámjaira áprilisban, írja az Átlátszó.

A legnagyobb tételt az a 2 milliárd jelentette, ami újsághirdetésekre ment el, és az a közel 1 milliárd, amiből napi kábé ezer alkalommal is megtudhattuk, hogy Soros György a sátán, és hogy ez felháborító. A teljes bontás:

Kiváltképp elegáns, hogy a közérdekű adatkérésnek 25 408 forintért tett eleget a Miniszterelnöki Kabinetiroda.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!