3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A 4 milliárd forint zöme a "gyűlöletkampányról" elhíresült Balásy Gyula cégeihez kerül. A korábbi potentátnak, Csetényi Csabának 160 millióval kell most megelégednie.

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal eredményhirdetményt tett közzé az uniós közbeszerzési értesítőben a 2017 második negyedévre vonatkozó kommunikációs keretmegállapodásokról. Ennek során kicsivel több mint 4 milliárd forint értékű szerződések megkötésére került sor áprilisban és májusban.

A 4 milliárd forint 93 százaléka a gyűlöletkampányról elhíresült Balásy Gyula cégeihez került, aki az elmúlt időszakban egyre inkább előtérbe kerül a közbeszerzéseknél háttérbe szorítva ezzel Rogán Antal Pasa parki szomszédja, Csetényi Csaba érdekeltségeit. Utóbbi a teljes érték 0,09 százalékát vitte el, vagyis egyetlen részt kaparintott meg magának. A Network 260 és az Affiliate Kft. 37 millió forintért fogja megcsinálni az Új Nemzedék Központ számára az Ifjúsági Garancia Programmal kapcsolatos kommunikációs feladatokat.

A fennmaradó 6,2 százalék, vagyis kicsivel több mint negyedmilliárd forint, Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter barátjának, Kuna Tibor cégeihez kerül. A Trinity, a Young&Partners és a SPRINT Kft. összesen 4 részfeladatot szerzett meg magának. Ők felelnek

  • a MÁV-Start vonatain elvégzendő próbavásárlásokért, amiért 11,1 milliót kapnak,
  • a TRV Zrt. PR és kommunikációs feladataiért, ezért 35,5 milliót kapnak,
  • a DRV Zrt. kampányaihoz szükséges tervezési és nyomdai feladatokért, amit 43,5 millióért csinálnak meg,
  • valamint 160 milliót kapnak azért, hogy a Családbarát Ország Nonprofit Kft.-nek megszervezik a nemzetközi programsorozatot.

Balásy Gyula a New Land Mediával és a Lounge Designnal ennél sokkal több feladatot kapott:

  • az ENKSZ idei kommunikációs tevékenységéhez kapcsolódó ügynökségi feladatokat 531 millióért,
  • a Garantiqa Hitelgarancia Zrt. idei kommunikációjához kapcsolódó feladatokat 61 millióért,
  • a Szépművészeti Múzeum és intézményei részére kommunikációs szolgáltatásokat végeznek 30,8 millióért,
  • a Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt. külföldi és belföldi kommunikációját 2,06 milliárdért,
  • a Családbarát Ország Nonprofit Kft. kommunikációs kampányait is megcsinálják 220 millióért,
  • a magyar állampapírok értékesítésének támogatása érdekében reklámajándékokat és dekorációs eszközöket szereznek meg az ÁKK-nak 13 millióért,
  • az E-gázszámla igénybevételét növelő promóciós kampányt 40 millióért csinálják meg,
  • az E-SZJA kommunikációját 472 millióért,
  • a Hiventures Zrt. kommunikációs tevékenységét támogató ügynökségi feladatokat 9 millióért végzik fel,
  • a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetemnek hirdetési és médiaszolgáltatás, médiavásárlási feladatokat 10 millióért csinálják,
  • a Diákhitel Központ idei kommunikációs tevékenységével kapcsolatos feladatokat 64,3 millióért látják el,
  • az Agrármarketing Centrum első félévi marketingtevékenységét 214,4 millióért segítik különböző eszközökkel.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!