A tejipari cég úgy érzi, az elmúlt hónapok ütésváltása - amely nagy teret kapott a német médiában - hatástalanítja a nagyszabású reklámkampányt, és összességében árt a társaságnak. A társaság a perrel vissza szeretné szerezni a már korábban kfizetett pénzének egy részét, írja a Der Spiegel.
Mint arról a Menedzsment Fórum is beszámolt, korábban a jelenleg a popiparban tevékenykedő producer 500 ezer eurós kártérítésre perelte a vállalatot, mivel az véleménye szerint jogtalanul mondta fel azonnali hatállyal a reklámszerződést. A Müller Milch akkor azzal érvelt, hogy a popsztár egy nyilatkozatában lenézően beszélt a cég egyik termékének potenciális vevőiről.
A két fél között annak ellenére romlott meg a viszony, hogy a reklámkampány eleinte sikeresnek tűnt, a tévé-szpotokban elhangzott Bohlen-köpések pedig rövid időn belül szlogenné váltak.
Szakértők szerint Bohlen tipikusan olyan médiaszemélyiség, aki megosztja a közönséget: egy korábbi felmérés tanúsága szerint az egykori Modern Talking tagját tartják a fogyasztók Németország leghiteltelenebb reklámarcának, egy másik körkérdés során pedig a legnépszerűtlenebb reklámarc címmel ruházták fel őt a megkérdezettek.
Menedzsment Fórum
900 ezer euróra perlik Németország kivénhedt popsztárját
Újabb fordulójához érkezett a harc a Müller Milch élelmiszeripari konszern és a vele korábban reklámszerződésben álló Dieter Bohlen között: a társaság 900 ezer euró kártérítésre perli a nyolcvanas évek német popikonját.