Az Egyesült Államokban komoly fogyasztói bázisa van a "tartalmas" ételeknek; a Burger King a trendet meglovagolva két újabb, több száz kalóriát tartalmazó óriásszendvicset dobott a piacra, adja hírül az MSNBC.com.
A Burger King döntése meglehetősen szokatlan, ha tekintetbe vesszük, hogy az elmúlt hónapokban milyen komoly támadások érték az amerikai gyorsétterem-láncokat egészségtelen, hizlaló ételeik miatt. A szemléletváltást jelzi az is, hogy idén januárban az amerikai bíróság részben helyt adott két fiatal McDonald's ellen benyújtott panaszának, amiért a cég félrevezető reklámokkal "elcsábította és rászoktatta őket az egészségtelen és zsíros ételekre".
[ajanlo=95][igazitas=left/]Nem minden étterem követi azonban a Burger King stratégiáját. A Subway gyorsétteremlánc a gyermekek elhízása elleni tájékoztató kampányt indított az USA-ban, amelyre éves reklámköltségvetésének egyötödét fordította.
Menedzsment Fórum
A Burger King kalóriában erősít
Az Egyesült Államokban komoly fogyasztói bázisa van a tartalmas ételeknek; a Burger King a trendet meglovagolva két újabb, több száz kalóriát tartalmazó óriásszendvicset dobott a piacra, adja hírül az MSNBC.com.