Az ügylet lebonyolítását még megelőzi a társaság francia, német és belga alkalmazottainak képviselőivel történő egyeztetések.
A Cadbury üdítő portfoliója az alábbi márkákat tartalmazza: 7-UP, Dr Peppe, Orangina, Canada Dry és a hazánkban ismeretlen Snapple és Oasis. A társaság először szeptemberben jelentette be, hogy meg szeretne válni európai üdítőitől.
Egyes szakértők úgy vélik, hogy a vevő, a Blackstone and Lion Capital elég magas árat fizetett korábbi várakozásokhoz képest a folyékony márkákért, írja a BBC News.
"Örülök, hogy ilyen rövid idő alatt sikerült jó áron vevőt találni az üzletágra, mely hűen tükrözi a márka minőségét és a menedzsment jól végzett munkáját" - közölte Todd Stitzer a Cadbury Schweppes vezére. Majd hozzátette: az üzlet nyélbe ütésével a cég könnyebben összpontosíthat egyéb üzletágára.
Kapcsolódó anyagok:
Eltűnnek Európából a Schweppes italok
Nem pályázik a Cadbury Schweppesre a Pepsi és a Danone