1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Cadbury Schweppes csoport 1,85 milliárd euróért eladja az európai üdítőital üzletágát a kockázatitőke-kezelő Blackstone and Lion Capital csoportnak.

Az ügylet lebonyolítását még megelőzi a társaság francia, német és belga alkalmazottainak képviselőivel történő egyeztetések.

A Cadbury üdítő portfoliója az alábbi márkákat tartalmazza: 7-UP, Dr Peppe, Orangina, Canada Dry és a hazánkban ismeretlen Snapple és Oasis. A társaság először szeptemberben jelentette be, hogy meg szeretne válni európai üdítőitől.

Egyes szakértők úgy vélik, hogy a vevő, a Blackstone and Lion Capital elég magas árat fizetett korábbi várakozásokhoz képest a folyékony márkákért, írja a BBC News.

"Örülök, hogy ilyen rövid idő alatt sikerült jó áron vevőt találni az üzletágra, mely hűen tükrözi a márka minőségét és a menedzsment jól végzett munkáját" - közölte Todd Stitzer a Cadbury Schweppes vezére. Majd hozzátette: az üzlet nyélbe ütésével a cég könnyebben összpontosíthat egyéb üzletágára.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Eltűnnek Európából a Schweppes italok
Nem pályázik a Cadbury Schweppesre a Pepsi és a Danone

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!