2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az év embere sorozat szponzorálásáról írt alá szerződést az amerikai Chrysler autógyártó cég a Time magazinnal. Ennek értelmében - legalábbis a következő négy hétben - minden az év emberével kapcsolatos említést egy Chrysler-hirdetés fog kísérni.

Az üzletet a Time Inc. kezdeményezte, de az egy jelentős CNN-csomagot is tartalmaz. Utóbbi egy az idei jelöltekről készült dokumentumfilmre vonatkozik, amit december 19-én fognak levetíteni. Idén többek között a jótékonysági akcióiról is híres énekes, Bono, az országúti kerékpárversenyeken remekelő Lance Armstrong és a Google-fiúk is a jelöltek között vannak.

A hirdetések a hagyományos szórólapokon és egyéb kültéri felületeken kívül természetesen az interneten is megjelennek videók és bannerek formájában, sőt még az iPodokra is eljuttatják azokat. A reklám azonkívül megjelenik a magazin éves kiadásának belső címlapján és hátoldalán is - írja az Advertising Age.

Az év emberét szponzorálni persze nem veszélytelen feladat egy cég számára, hiszen a díjat kapták már meg olyan személyek is - például Hitler, vagy Sztálin -, akikkel egy vállalat a legkevésbé sem akar még távoli kapcsolatot sem létesíteni. A Time szerint a Chrysler nem fog a nagyközönség előtt a győztes személyéről értesülni.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!