Az üzletet a Time Inc. kezdeményezte, de az egy jelentős CNN-csomagot is tartalmaz. Utóbbi egy az idei jelöltekről készült dokumentumfilmre vonatkozik, amit december 19-én fognak levetíteni. Idén többek között a jótékonysági akcióiról is híres énekes, Bono, az országúti kerékpárversenyeken remekelő Lance Armstrong és a Google-fiúk is a jelöltek között vannak.
A hirdetések a hagyományos szórólapokon és egyéb kültéri felületeken kívül természetesen az interneten is megjelennek videók és bannerek formájában, sőt még az iPodokra is eljuttatják azokat. A reklám azonkívül megjelenik a magazin éves kiadásának belső címlapján és hátoldalán is - írja az Advertising Age.
Az év emberét szponzorálni persze nem veszélytelen feladat egy cég számára, hiszen a díjat kapták már meg olyan személyek is - például Hitler, vagy Sztálin -, akikkel egy vállalat a legkevésbé sem akar még távoli kapcsolatot sem létesíteni. A Time szerint a Chrysler nem fog a nagyközönség előtt a győztes személyéről értesülni.